E-marketing w praktyce.

Przekrojowe szkolenie dotyczące wykorzystania cyfrowych kanałów do komunikacji z klientami i pozyskiwania nowych. Ułatwia współpracę z agencjami i podwykonawcami usług e-marketingowych. Pozwala poznać różne możliwości i dokonać wyboru najodpowiedniejszych rozwiązań dla celów organizacji.

Program szkolenia

Dzień 1

1. Pomiar i analizy ruchu internetowego

  • Kto i po co „śledzi” użytkowników?
  • Podstawowe pojęcia i wskaźniki przedstawione w prosty sposób

2. Google Analytics i narzędzia dla webmasterów

  • Podstawy analizy przy użyciu Google Analytics
  • Możliwości wykorzystania do oceny skuteczności działań promocyjnych

3. Reklama internetowa – modele, pojęcia i praktyczne wskazówki

  • Podstawowe modele zakupu reklamy
  • Przegląd najważniejszych formatów reklamowych
  • Nowe trendy w reklamie – m.in. remarketing

4. Wprowadzenie do SEM Search Engine Marketing

  • Co do jest SEM i dlaczego to takie ważne
  • Zarys możliwości Google Adwords
  • Planer słów kluczowych
  • Potencjał remarketingu

5. Identyfikowanie trendów i zainteresowań internautów 

  • Praktyczne zastosowanie informacji z wyszukiwarek do profilowania działań marketingowych
  • Google Trends

6. Jak dać się znaleźć w sieci? SEO – tworzenie treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki

  • Czym jest SEO (Seach Engine Optimisation)?
  • Praktyczne podpowiedzi dla twórców treści
  • Analiza stron www pod względem SEO

7. Projektowanie / dostosowanie serwisu mobilnego

  • Mobilny vs responsywny
  • Przydatne narzędzia do projektowania i testowania

8. Kluczowe zagadnienia email marketingu

  • Kluczowe zagadnienia
  • Przydatne narzędzia do budowania baz danych email i zarządzania wysyłkami
  • Możliwości marketing-automation

 Dzień 2

1. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
    i sekrety facebookowego Edge Rank oraz algorytmów LinkedIn

  • Znaczenie działań w mediach społecznościowych
  • Profile prywatne vs Fanpage na Facebooku
  • Dlaczego nie wszyscy widzą nasze posty / wpisy
  • Praktyczne wskazówki, jak wpływać i rozszerzać propagację organiczną (bezpłatną) na FB i LinkedIn

2. Zasady Facebooka, Instagrama i LinkedIn

  • Kluczowe, choć nie tak oczywiste postanowienia regulaminu
  • Zasady o których nie przeczytasz w regulaminie

3. LinkedIN

  • Komunikacja B2B, B2C, H2H?
  • Personal branding i budowanie sieci kontaktów
  • Praktyczne wskazówki
  • Konta premium i wiadomości inMail

4. Monitorowanie działań w mediach społecznościowych

  • Źródła bezpłatnych raportów, podpatrywanie „best practice”
  • Przykłady narzędzi do monitoringu i analizy działań konkurencji i własnych w mediach społecznościowych – „zautomatyzowani asystenci”
  • Monitoring obecności marki / osoby w sieci

5. Efekt wirusowy

  • Inspirujące przykłady

6. Przegląd narzędzi – FOTO, GRAFIKA I VIDEO DLA TWÓRCY TREŚCI

  • Źródła bezpłatnych materiałów foto-graficznych – jak poszukiwać
  • Przegląd narzędzi do przygotowywania grafiki i video (bezpłatne lub w modelu freemium)

7. Instagram w emarketingu

  • Łączenie kont z FB i Twetterem, republikacja a specyfika treści na Instagramie
  • Poszerzanie zasięgu postów
  • Przydatne aplikacje
  • Narzędzia do planowania publikacji

8. Twitter i reszta

  • Najważniejsze trendy w mediach społecznościowych
  • Być czy nie być (wszędzie)? –  strategia social-media

Miejsca i ceny szkoleń:

Warszawa – Google Campus Warsaw, Centrum szkoleniowe Żoliborz, Ogrodowa, Żurawia, Sienna lub Zielna. Szkolenie oferowane jest bez zakwaterowania. Miejsce szkolenie ustalane jest przed każdym cyklem szkoleniowym. Koszt dwudniowego szkolenia obejmuje: zajęcia dydaktyczne, materiały szkoleniowe, serwis kawowy non-stop, obiad składający się z dwóch dań, certyfikat. Cena 490zł

Zakopane – szkolenie stacjonarne (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel “Willa Pod skocznią” (www.podskocznia.pl), “Dawidek” (www.dawidek.pl), “Basieńka” (www.basienka.com.pl)“Czarny Potok” (www.czarnypotok.pl) lub “Adria” (www.adriazakopane.pl)Willa “Kurant” (www.willakurant.pl). Miejsce szkolenie ustalane jest przed każdym cyklem szkoleniowym. Koszt dwudniowego szkolenia z zakwaterowaniem zawiera: dwa noclegi w pokoju dwu osobowym, dwa śniadania, dwa obiady, materiały dydaktyczne, serwis kawowy non-stop, certyfikat. Cena 590zł

Sopot – szkolenia stacjonarne (z zakwaterowaniem) odbywają się  w hotelach lub pensjonatach: Hotel “Opera” Sopot (www.hotelopera.pl), hotel “Miramar” – sanatrium – (www.hotelmiramar.pl), hotel Bursztyn (www.hotelbursztyn.pl)  hotel Sedan (www.hotelsedan.pl). Miejsce szkolenie ustalane jest przed każdym cyklem szkoleniowym. Koszt dwudniowego szkolenia z zakwaterowaniem zawiera: dwa noclegi w pokoju dwu osobowym, dwa śniadania, dwa obiady, materiały dydaktyczne, serwis kawowy non-stop, certyfikat. Cena 590zł


Deklaracja uczestnictwa

Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych ćwiczeń dlatego  prosimy aby uczestnicy podczas zajęć posiadali własne laptopy z zainstalowanym Excelem – wersja dowolna.

Regulamin szkoleń

Zapraszamy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *